Broderie – Procedeul de personalizare prin broderie este recomandat pentru produsele textile, ele innobileaza obiectul si nu “se ia” nici dupa deteriorarea produsului. Oferta de pret se poate face daca prezentati un logo in format vectorial si precizati dimensiunea dorita si tirajul.
Transfer de Serigrafie – Este un proces de imprimare indirectă, ce presupune serigrafie și apoi transfer termic. Se poate imprima pe textile din fibre naturale sau sintetice, hartie, piele, pvc, polietilena, sticla, ceramica sau metal.
Tampografia – este procedeul de imprimare “pe rotund” pix, cana, etc. Cerneala este transferata cu ajutorul tamponului, de pe o matrita, pe obicect. Se pot realiza imprimeuri in culori liniare.
Print digital – Metoda permite imprimarea obiectelor din plastic, lemn, pluta, aluminiu, hârtie si textile o gama limitata de cauciucuri siliconice care au maxim 50 mm inaltime, se poate imprima policromie, alb sau lac
Gravura – Este procedeul de imprimare a unui desen pe o suprafata dura prin saparea repetata de santuri de mici dimensiuni pe un suport ce poate fi din material plastic, lemn, metal, sticla, etc.
Sublimare – In fizica este fenomenul de trecere, prin încălzire, a unei substanțe din stare solida, direct în stare de vapori (gazoasă), fără a mai trece prin starea lichidă, in publicitate ne ajuta sa dam policromiilor si ideilor creative, potential maxim. Imprimeul dorit este tiparit CMYK pe un suport special pentru sublimare, trecerea pe obiectul final facandu-se la temperatura inalta si prin presare.
Timbru sec – Operatiunea presupune imprimarea unui logo la temperatura si presiune, cu ajutorul unei matrite metalice numita zinc. Este folosit cel mai uzual pentru agende dar se poate folosi si pe cartoane speciale, functie de natura proiectului.